عکس جزیره ای شناور در کره جنوبی
 
بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online
چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 1:48 ::  نويسنده : خلیج فارس

این جزیره شامل سه بخش پیوسته به هم است که فضاهای مستقلی برای برگزاری کنسرت، گردهمایی، نمایشگاه و نیز رستوران دارد.
مسئولان امیدوارند که این جزیره مصنوعی، جاذبه بزرگی برای شهروندان کره جنوبی و همچنین بازدیدکنندگان خارجی باشد. برای این جزیره شناور که در قلب یک طرح بزرگ‌تر روی این رودخانه قرار دارد، ۶۰میلیون یورو هزینه شده که بخش خصوصی و دولتی در آن شریک هستند.
رودخانه هان طی دهه‌های اخیر بخشی از زندگی پایتخت کره جنوبی بوده اما مدت‌ها بود که از توجه شایسته مسئولان برخوردار نبود.
<
 عکس هایی از بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی جهان!

مدیر و معمار این طرح می‌گوید: «رودخانه هان تابستان‌ها ۱۶ متر طغیان می‌کند البته در این شرایط نیز جزیره باید شناور بماند. وزن جزیره حدود چهارهزار تن است.»
در حال حاضر طرح‌های متعددی روی این رودخانه درحال اجراست تا به کانون توجه تبدیل شود. سایت پاتوق۹۸ : در سواحل رودخانه نیز پارک‌ها و فضاهای عمومی درحال احداث است. مرتبط ساختن سه بخش جزیره، از پر زحمت‌ترین کارهای این طرح بود که ماه‌ها وقت صرف آن شد. برای این کار از زنجیر‌های شناور عظیمی که با مواد زیست محیطی ساخته شده استفاده شده است.
مدیر طراحی و ساخت جزیره می‌گوید که برای اجرای این طرح باید از تکنولوژی متفاوتی که از هرگونه خطرپذیری مصون باشد، استفاده می‌شد. نوعی از دستگاه جهت یاب برای حفظ ثبات بخش‌های مختلف این جزیره استفاده می‌شود که می‌تواند تغییرات جزیی در موقعیت مواج آنها را به طور خودکار تنظیم کند. البته در مناطق دیگر جهان، جزایر شناور مصنوعی متعددی وجود دارد اما هیچ‌یک از آنها تا این اندازه بزرگ و واقعا شناور نیستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان